Napi szinten használt termékeket gyártunk, melyek sikerességét a funkcionalitás és a megjelenés határozzák meg. A formaterv minden termék alfája és omegája.
A saját formanyelvünk megalkotása érdekében 2001-ben létrehoztuk a fejlesztési- és formatervezési központunkat, melyet a legmodernebb technológiákkal szerettünk fel, és ahol majdnem két tucat tervező, kivitelező és fejlesztő dolgozik.
Ennek a stratégiai lépésnek meglett az eredménye - fantasztikus díjak hosszú sora, elégedett vásárlók hatalmas serege, a márka hírnevének növekedése, és a konyhai eszközök piacának egyre nagyobb szelete világviszonylatban.
Vessen egy pillantást azon termékeinkre, melyek valamely rangos formatervezési díj egyikével büszkélkedhetnek:
Új formát, funkciót adni a termékeknek, felfedezni új anyagokat és azok felhasználhatóságát, ez mind több, mint 10 év alatt a Tescoma Desing központjának létezése óta, minden új termék születésének és megvalósításának természetes és kihagyhatatlan részévé vált. Nem tudok más utat elképzelni a Tescomának, és ráadásul ez az út számunkra nagyon élvezetes.
Jiří Vaculík, ügyvezető igazgató
Egy kereskedőnek a cégen belüli tervező olyan, mint egy belső beszállító. Egy beszállító, mellyel megvitathatod, hogy hogyan nézzen ki a termék, milyen színe legyen, mennyibe kerüljön, hogyan legyen becsomagolva … Ez a legjobb lehetőség minden kereskedőnek! És olyan termékeket árulni, melyeknek ismerem a történetét, sokkal kellemesebb és könnyebb, mivel tényleg a miénk. Hiszem, hogy ezt hasonlóképp érzik a vásárlóink is.
Petr Chmela, ügyvezető igazgató