info text
  • Bejelentkezés
  • Bejelentkezés
KezdőlapReklamáció és termékvisszaküldés

Reklamáció és termékvisszaküldés

Esetleges reklamációját gyorsan, és díjmentesen bonyolíthatja otthona kényelméből, elkerülve a hosszú sorban állást a postán.

WEBÁRUHÁZUNKBAN VÁSÁROLT TERMÉK REKLAMÁCIÓJA

Reklamáció esetén küldje el nekünk a reklamálni kívánt termék fényképét, és írja le a reklamáció okát a webaruhaz@tescoma.hu e-mail címre, vagy hívja fel ügyfélszolgálatunkat a +36 80 980 069 telefonszámon. A reklamáció során ne felejtse el feltüntetni megrendelési számát.
Ügyfélszolgálatunk tájékoztatni fogja, hogy szükség van-e a termék visszaküldésére. Amennyiben igen, megfelelő módon csomagolja be azt, elkerülvén annak megsérülését a szállítás során.
Előzetes egyeztetést követően futárt küldünk Önhöz, aki díjmentesen átveszi és kézbesíti nekünk a visszaküldeni kívánt terméket, melyet a beérkezést követően megvizsgálunk, és kiértékeljük a reklamációt.



ÜZLETÜNKBEN LEFOGLALT ÁRU REKLAMÁCIÓJA

Termék online foglalása, és üzletben történő megvásárlása esetén reklamációval kapcsolatos ügyintézést kizárólag márkaboltjainkban tudunk folytatni. Reklamáció ill. termék visszaváltás céljából bármely Tescoma márkaboltot felkeresheti.

 

WEBÁRUHÁZUNKBAN VÁSÁROLT TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE (VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS)

A vásárlástól való elállási kérelmét az adásvételt követő - jogszabályban előirt - 14 napon belül (a TESCOMA klub tagjai számára 30 nap áll rendelkezésre) küldje el a webaruhaz@tescoma.hu email címre, vagy hívja fel ügyfélszolgálatunkat a +36 80 980 069 telefonszámon. A reklamáció során ne felejtse el feltüntetni megrendelési számát. A vásárlástól való elállás lehetősége nem vonatkozik azon termékekre, melyeket a webáruházban foglalt le, viszont TESCOMA márkaboltban vett át/fizetett ki.
Az árut sértetlenül, lehetőleg eredeti csomagolásában küldje vissza. A küldeményt megfelelő módon csomagolja be, elkerülvén annak megsérülését a szállítás során.
Előzetes egyeztetést követően futárt küldünk Önhöz, aki díjmentesen átveszi és kézbesíti nekünk a visszaküldeni kívánt terméket, melyet a beérkezést követően megvizsgálunk, és kiértékeljük az ügyet.
Az árut ne küldje vissza utánvéttel, mindig a fent leírtak szerint járjon el. A vásárlástól való elállással kapcsolatban részletesen az Általános szerződési feltételekben tájékozódhat.