info text
  • Bejelentkezés
  • Bejelentkezés
KezdőlapTESCOMA garancia és szerviz

TESCOMA garancia és szerviz

A garancia időtartama

A Magyarországon jelenleg 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén a kötelező jótállási idő két év. Mi azonban a legtöbb termékre kiterjesztett,  3, 5 vagy 10 éves garanciát biztosítunk. Teljes mértékben meg vagyunk győződve termékeink kiváló minőségében, ezért nyugodt szívvel kínálhatunk hosszabb jótállási időt.
A jótállás időtartamát minden termékünk csomagolásán megtalálod, csakúgy, mint a webáruházban is a termék részleteinél.

A TESCOMA kiterjesztett garanciái

VISION edénykészlet - kép
Jótállási idő 3 év

Jótállási idő 3 év

Olyan termékekhez biztosítjuk, mint például a GrandCHEF konyhai eszközök, a népes DELÍCIA termékcsalád válogatott termékei stb. 
Jótállási idő 5 év - kép

Jótállási idő 5 év.

5 év garanciát nyújtunk például a SteelCRAFT, a COMPACT vagy a HomePROFI edénykészletekre, vagy a PRESIDENT konyhai eszközökre.
Jótállási idő 10 év - kép

Jótállási idő 10 év.

A maximális, 10 éves garanciával szerezheted be például a VISION edénykészletet vagy a csúcsminőségű AZZA késeket.

Minden általunk kínált termék minőségéért kezeskedünk

TESCOMA garancia és szerviz - kép
Büszkék vagyunk termékeink prémium minőségére. Biztonságosságukat és minőségüket a zlíni TESCOMA World logisztikai központunkban található modern laboratóriumunk révén ellenőrizzük. Minden termék átfogó tesztelésen esik át, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy ellenállnak az extrém igénybevételnek is. A minőségellenőrzésről bővebben ebben a cikkben olvashat.

TESCOMA ügyfélszolgálat

Maximális szerviztámogatást biztosítunk vásárlóinknak. A termékeinkkel kapcsolatos panaszokkal és kérdésekkel TESCOMA szervizközpontunkhoz fordulhatsz az ingyenesen hívható +36 80 980 069 telefonszámon (hétköznap 9:00 és 16:00 óra között)  vagy e-mailben a webaruhaz@tescoma.hu címen. Részletesebb információkat ezen az oldalon találsz.
TESCOMA ügyfélszolgálat - kép